23 Şubat 2011 Çarşamba

iPhone Aracılığı ile...

Mesela feysbuk veya tvitırda bı entry girdiğimizde altında iphone aracılığı ile yazar. Peki niye böyle yazar? Şimdi diyosunuzdur "ulan mal herif iphonedan yazıyo ki öyle yazıyo amk" diye ama öyle değil iste. Hemen açıklık getiriyorum ama oncesinde bir soru sorucam. Bu arkadas yani ben ya iphonedan girmiyosam. Aklınıza gelmedi demi? Ya da ben malim bunu geç düşündüm ama birinci mantıklı bana göre. Şimdi bildiginiz gibi bu ipod touchlar iphonenun tüm uygulamalarını kaldirabilmekte. İpod önce çıkmasına rağmen tüm şirketler iphone tabanli yazılımlar çıkarttıkları üçün ipod'u orijinal feysbook ve twitir programlarında da iphone yazabilmekte. Bunu niye yazdı diceksiniz?  Havasi arkadasım havasi var. Şimdi bı 0.facebook.com yazması var. Bı de İPHONE ARACILIĞI İLE yazması var. Bazılarında mobile web yazıyo onları çözmüş değilim(:  O kadar konuştum ipod satışları tavan yapsın artık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder