23 Şubat 2011 Çarşamba

Aref

Gündem konusu yetenekli ilizyonist aref. İlizyonist ne onu anlamadım ama(: yeteneksizsinizin yarifinal performansı ile tüm sosyal ağlarda gündem konusu oldu. Bence haddinden cokta abartıldı. Facebook'ta bı arkadasım yazdığı şey ile benim tüm derdime tercüman olmuş. Tam olarak hatırlamıyorum ama aklımda kalan kadarıyla;
O da benim gibi konunun çok abartildigini, önemli olanın arefin yarattığı ilk izlenimin olması ve tadında bırakılması. Şimdi herkes adamın sırrını çözme derdinde demi? Benim arkadasım demiş ki. "adam peygamber değil özel güçleri yok, gelecegi göremez, tabi bu sırrı vardır. Bizede izleyip şaşırmak düşer, kimse kimseye bunun sırrını çözün demedi kendinizi bu kadar kasmayın.." gibi bisey yazmış. Ama gercekten doğru yazmış. (arasına totomdan uydurduklarımı yazmış olabilirim olabilir normaldir(:). Yaaani kimse size gelipte bunun sırrını çözün dedi mı? Demedi. Sen çözdün de ne oldu. Basın göğe mı erdi? Nirvana'ya mı ulaştın amk? Niye bu kadar sinirlendim bilemedim şimdi hay amk aref herseyin sorumlusu sensin. Allah seni de bildigi gibi yapsın. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder