23 Şubat 2011 Çarşamba

How I Met Your Mother

İste bu. Hayatımın dizisi. (AVRUPA YAKASI HARİÇ ;)) 2005 yapımı guzel bı Amerikan komedi dizisi. Tabi ben çok büyük yanlış yaptım ve bunu izlemeye çok geç başladım. Bu sene Ocak sonu Şubat bası gibi başladım bı aydan kısa sürede 6. Sezona yetiştim. O kadar awesome bı dizi ki günde 7 bölüm falan izlenebilir yani. Karakterler ayrı bı iyi. Senaryo şahane. Ne kadar abartsam az. 
Ve iste asıl fenomen... BARNEY STİNSON!!!:D bu diziyi dizi yapan adam bence. En iyi oyuncusu dizinin. Başka yazıcak şey bulamadım be beynim durdu. İste iyi oyuncu ya. I'm awesome diyip geciyorum. 
Haaa ROBİN SCHERBATSKY var bı de. Bu nasıl Soyad amk doğru mu yazdım bilmiyorum(: dizinin en guzel oyuncusu. Bırakalım şimdi karı kız muhabbetini uyarır insan ayıp ya. Herkese tavsiye ederim. İzlemeye başlayın internetten. Emin olun pişman olmazsınız... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder