25 Şubat 2011 Cuma

Ezel

Gelmiş geçmiş en iyi Türk televizyon dizisi. Bana göre tabi. Kurgusu, senaryosu (kurgu ile senaryo aynı şeylermiydi yoksa lan) oyuncular, yönetmen, yapımcı herşeyi ile gerçekten kaliteli bir dizi. Zamanında izlemenler çok şey kaçırdı bilsinler. peşin peşin söylerim valla... :)
İşin aslı aslında bu dizide sıktı. şimdi bana küfür edeceksiniz biliyorum "taa ben senin...., ulan mal herif madem baydı ne bize laf sokuyon ... vs.. " laflar söyleyebilirsiniz. haklısınız. ben bile bağımlısı olduğum halde bu diziden bıkmış durumdayım. Bıkmak demeyelim biz buna ama hani ilk günkü zevki vermiyo diyelim. 1. sezon bitiriceklerdi ve efsane olucaktı bu dizi. Haksız mıyım?
Sezon finalinden sonra fazla uzatmaya başladılar. bu sezon bitirsinler de tadında kalsın demi dizi. ayrıca burda şeboya sevgilerimi gönderir. yanaklarından öperim.( illaki yanak değil tabi) ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder