1 Mart 2011 Salı

Geniş aile

Buna değinmezsem olmaz, icim rahat etmez. Bana göre suan yayindaki en komik komedi dizisi. (tabi en iyisi Avrupa yakasi ama bitti o maalesef) bazıları begenmese de onların begenememesinin tek bir nedeni var dizide çok ince espriler var ve bunları onların anlayamamalaridir. Bazıları belden aşağı der bazıları saçma der bende çok guzel diyorum. Niye bu kadar atarli konuştum onuda bilmiyorum ama.(:
Bu diziyi ayakta tutan uç karakter var: 1- Mürsel, 2- zekai, 3- ULVİ...:D
Yetersiz ulvi...
%80 ulvi...
Geçerken uğrayım derken tecavüze uğrayan ulvi...
İdrar yolundan ogs ile gecen ulvi...
Otobüste dur'a basıp kapıya ilerlemeyen Ulvi...
Ateşten gömleğe petrol mavisi kravat takan ulvi..vs.. Gider bu böyle. Ama bir insan bu kadar guzel ve kaliteli salak rolü yapar arkadas. Sadece o adam için izlenir hatta bu dizi. 
Geri kalanlar bu sıraladığım 3 kisi kadar iyi değil tabi. Son zamanlarda kütük ve Bilal de guzel oynamaya başladılar iyi gidiyolar.
İste her cuma sekiz de star TV'de izleyin. Of yine reklam yaptım bedavaya kıymetinizi bilin.(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder