4 Mart 2011 Cuma

Yine mi hayal kırıklığı

Blogspotun kapatılmasından sonra bizim bloglarimizda kapatılmıştı ve sadece dns değiştirilerek erişim sağlanıyordu. Bu bana olduğu gibi diğer blog sahiplerine de hayal kırıklığı olmuştu. Dün blogcuda gezerken birsey farkettim. Bı umut isigiydi bu. Blogger dan blogcu'ya geçebiliyorduk. Hemen yaptım. Burdanda belirtmiştim taşındığımızı. Dün gece 11 sularında taşınma tamamlandı. Ama bı şeyi yanlış düşünmüştüm. Sadece yazıları taşımış blogcu'ya bu sistem. Ben tema ile beraber tamamen taşınırız diye düşünmüştüm. Blogcudaki sablon oluşturma programı istediğim gibi gelişmiş olmadıgı için maalesef tema tasinmamisti. Buda bana büyük bı hayal kırıklığı oldu. Maalesef buradan yani blogspottan yayin yapmaya devam edicez. Tek bı çaremiz daha var. TUMBLR adlı blog sitesi. Daha incelemedim nasıl bı yapısı olduğunu bilmiyorum. İnceledikten sonra daha gelişmiş ve kolayda buraya geçebiliriz. Hem yasaklı da değil. Ya da şansımız varsa blogspotun üzerindeki anlamsız ve saçma yasaklama kalkarsa sahalara geri doneriz..(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder