2 Mart 2011 Çarşamba

Facebook saçmalıkları

- facebook saçmalıkları -

İste bunu söylemeden yerimde duramam. Son günlerde çok dikkatimi çekti bu saçmalıklar. Saymakla bitmez bı de bunlar. Maddeleyerek saymak lazım en iyisi...
1- " Profil Resmimi Beğenir Misin?" < ne kadar saçma bı soru bu. Ne yani kardesim çekerken resmi bana mı güvendin. Tamam sakinim. 
2- "İliski durumumu beğenir misin?" < bu da ayrı bı cins. Hadi adam gibi bisey olsa begenicem de adam sag eli ile iliskisi var yazmış ya(: biraz yaratıcı ol da bosver yazmayım olmaz şimdi. 
3- "izle/oku zaten paylaşırsın, sonuna kadar oku/izle, gülme garantiiii..vs.." < ulan senin ben.. Bunu okuyup paylaşana lafım yok. Asıl lafım bu video/fıkra/hikayeyi bu isimle yayınlayanlar. Adam gibi başlık koy beğenirsem 50 kez paylaşırım amk cidden. Yapmadığım şey değil.
4- haaa şey var bide. 
+ Nbr dedi.
- iyidir senden nbr dedim.
+ bende iyi senden nbr dedi. 
- sordun ya amk ne bidaha soruyon dedim.
+ adam gibi cevap ver sonra sus dedi.
- ağzına sıçtım. Sustu <3.. Ne kadar saçma bisey bu. Bu yazdıklarımdan daha kötüleri var gercektende. Deli ederler adamı. Biri görür yazar, başka arkadaslar görür yazar. Virüs gibi çoğalır bende deli olurum. 

Benden bu kadar aklıma gelirse (bkz. Facebook saçmalıkları vol2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder